Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.07.2011 18:08 - Вицове
Автор: karpatia Категория: Други   
Прочетен: 565 Коментари: 0 Гласове:
2



- Защо калинките летят бавно?
- За да не им отнемат точки.
===
Пияница се хвали пред приятел:
- Мога да изпия половин кило. И повече мога. Даже литър мога!!!
- А по-малко от 100 грама?
===
Две мутри си приказват:
- Как е с новата ти млада жена?
- Засега добре.
- Защо "засега"?
- Засега имам пари.
===
Горбачов, Рейгън и Тато ги извикал Господ. Първо повикал Горбачов. След малко руснака излиза и реве.
- Какво стана бе?
- Ами Господ ми каза, че ако не съм престанел да казвам на хората, че не съществува щял да хвърли едно топче и да натисне едно копче и БУМ! ТРЯС! няма Съветски Съюз...
Влиза Рейгън. След малко излиза и той ревящ:
- С тебе пък какво?
- Господ ми каза, че ако не науча хората си, че не всичко е пари и бизнес ще хвърли едно топче, ще натисне едно копче и БУМ! ТРЯС! няма Америка...
На ред идва Тато. След малко излиза и се хили като заклан:
- ?!?!?!?
- Ей, ебати майтапа!
- Какво бе?
- Ами Господ ми каза, че ако не науча българите да не крадат и да не произвеждат некачествени стоки и...
- Добре де и какво натам?
- Ми свих му топчето, а на него пишеше "Произведено в България"!
===
Вуте среща Геле и го пита:
- Чете ли, веснико днеска?
Геле:
- Не съм, оти какво ново има?
Вуте:
- Па не знам, затуй те питам...
===
- Каква е разликата между песимиста и оптимиста на гробищата?
- Песимистът вижда кръстове, а оптимистът плюсове...
===
Мъж и жена вечерят. Жената:
- Мили! Винаги съм знаела, но искам да го чуя пак - обичаш ли ме?
- Колко?
- 420, скъпи. Чанта на LouisVuitton.
Минават пет минути. Мъжа:
- Писанке! Казвал съм ти, че те обичам, че си най-хубавата, най-умната и само ти си за мен на света?
- Колко?
- Два дни, на Желязна, ще ловя риба, ще пия бира и се връщам.
===
Принцът:
- Ще се омъжиш ли за мен?
Пепеляшка:
- ...не!
И двамата заживели щастливо...
===
Съобщение: "Вчера за пръв път хакер беше осъден за проникване в чужда компютърна мрежа и влезе в затвора да излежава 20-годишна присъда. По данни от централния компютър на полицията, вдругиден хакерът излиза на свобода поради изтичане срока на наказанието".
===
Доктор, адвокат и мениджър обсъждат предимствата на жената и любовницата.
Адвокатът казал:
- Със сигурност любовницата е по-добра. Ако имаш жена и иска развод, това би причинило много законни проблеми.
Докторът казал:
- По-добре е да имаш жена, понеже чувството за сигурност намаля стресът и е добре за здравето.
Накрая мениджърът казал:
- И двамата грешите. Най-добре е да имаш и двете. Така, когато жената мисли, че си с любовницата, а любовницата мисли, че си с жената, ти можеш спокойно да идеш в офиса и да свършиш малко работа.
===



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: karpatia
Категория: Други
Прочетен: 37176
Постинги: 14
Коментари: 9
Гласове: 58
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930